BetMGM, Steelers Extend Tie-Up, Rollout Steel City Slingo

BetMGM ir Pittsburgh Steelers išplėtė savo iGaming partnerystę įtraukdami internetinį lošimo automatų žaidimą. (Nuotrauka: Shutterstock.com)

BetMGM paskelbė apie savo iGaming partnerystės su Pittsburgh Steelers pratęsimą.

Sporto lažybų prekės ženklas dabar išliks oficialiu „Steeler“ sporto lažybų, internetinio kazino ir žaidimų partneriu iki 2029 m.

BetMGM penktadienį paskelbė šią naujieną pranešime spaudai. Remiantis pratęstu sandoriu, BetMGM išlaiko visas NFL franšizės ženklų ir logotipų bei prekės ženklo teises visose savo platformose ir toliau vykdo „Decade of Black & Gold Sweepstakes“ gerbėjų konkursą.

Atnaujinta partnerystė taip pat apima naują BetMGM „Steelers“ realių pinigų lošimo automatų portfelio papildymą „Steel City Slingo“, kazino žaidimą, kurį sukūrė Gaming Realms internetinių lošimo automatų padalinys „Slingo Originals“.

Į pratęstą žaidimą taip pat įtraukta nauja stadione skirta reklama, skirta tik Pensilvanijai, kuri siūlo kazino premiją „Steelers“ prekės ženklo internetiniams kazino žaidimams, jei NFL komanda pelno tris ar daugiau kamuolių per žaidimą.

„BetMGM“ rinkodaros vadovas teigė, kad „Steelers“ kazino žaidimai ir žaidimų dienos aktyvinimas jo įmonė „susikoncentruoja į įsimintinų akimirkų gerbėjams kūrimą“.

gerbėjai „pastebės naujus žaidimo elementus“

„Pittsburgh Steelers“ verslo operacijų vyresnysis viceprezidentas Ryanas Huzjakas taip pat išreiškė jaudulį dėl išplėstos partnerystės, sakydamas, kad gerbėjai „be esamų Steelers prekės ženklo kazino žaidimų pastebės naujus žaidimo elementus ir galimybes“.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -