Skaitmeninių pokerio žaidimų augimas socialinėje žiniasklaidoje


Kortų žaidimai yra populiari veikla beveik kiekviename pasaulio kampelyje, ir iš šios pramogų formos nėra jokios galimybės, kuri galėtų konkuruoti su pokeriu dėl įsteigimo. Tariamai jame yra šimto milijonų asmenų internetinis žaidėjų baseinas, aktyviai mėgaujantis šia socialine pramoga internete. Kiekvienoje klientų rinkos įžvalgose, pastebimoje rinkos tyrimų/konsultavimo įmonėje, 2024 m. Interneto pokerio lošimų sektoriaus rinkos dydis buvo 102 milijardai dolerių, o ta pati įmonė prognozavo, kad šis sektorius paskelbs daugiau nei tris šimtus milijardų pajamų. Per ateinančius aštuonerius metus.

Chriso MoneyMakerio šokiruojantis 2003 m. „WSOP“ pagrindinio renginio laimėjimas pririšo raketą prie pokerio ir sukėlė aktyvų žaidimo bumą per visą 2000 -aisiais. Tačiau apie tai, apie ką beveik nekalbama, yra tai, kad socialinės žiniasklaidos platformos, kuriose dalyvavo „Fun Poker Action“ Prekės ženklai ir sustabdė juos siūlyti savo paslaugas amerikiečiams.

Tuo metu tikrosios azartinių lošimų pokerio svetainės dar nebuvo dalykas. Nevada buvo pirmoji JAV valstija, leidžianti savo gyventojams, vyresniems nei dvidešimt vienas Taip padarė Naujasis Džersis. Tačiau šiais laikais, net ir turėdami tikrų pinigų žaidimą keliuose JAV regionuose ir jūros lošimų centruose, daugiau amerikiečių ir kitų žmonių iš kitų šalių pasirenka mėgaudamiesi pokerio linksmybėmis socialinėje žiniasklaidoje ir varžytis turnyruose dėl išdžiūvimo teisių ar naujovių prizų, kur jie formuoja ilgalaikius ryšius tarpusavyje.

Kaip „Facebook“ padėjo pokeriui

Kaip minėta aukščiau, 2000 -ųjų pradžioje „Poker“ tapo pasauliniu pamišimu, kai kurie taip pat prisidėjo prie 1998 m. Filmo „Rounders“, kuris supažindino su ja. Tačiau iki 2006 m. Kortų lošimai atrodė, kad populiarumas pasiekė aukščiausią tašką, ir daugeliui atrodė, kad plačiosios visuomenės susižavėjimas ja pradėjo mažėti.

Maždaug tuo metu „Facebook“ buvo tik dveji metai ir jie pradėjo įgyti pagrindą interneto arenoje, o įmonės rimtai vertina tai kaip rinkodaros įrankį ir priemones patys reklamuoti. 2007 m. „Facebook“ pranoko „MySpace“ pasauliniame eisme. Tais pačiais metais pradėjo „Zynga Poker“, kuris 2011 m. Buvo didžiausia visų laikų pokerio platforma, kuri pasigyrė trisdešimt aštuoniais milijonais vartotojų. „Zynga“ pakilo ir bėgo San Mateo mieste, Kalifornijoje, kur ji vis dar veikia. Jai pavyko įsitraukti į kylančią „Facebook“ žaidimų tendenciją – kraštovaizdį, kuriam vėliau vadovavo ir nešiojo savo „Farmville“ ir „Words With Friends“ serijas.

Didžiulė „Zynga Poker“ sėkmė „Facebook“ ir „Rise of the“ JAV tikros pinigų pokerio svetainės Paskatino „Zynga“ išbandyti tikrąją kortelių azartinių lošimų platformą už JAV ribų 2013 m. Ji taip pat įkvėpė kitus socialinės žiniasklaidos milžinus, tokius kaip „Orkut“ ir „MySpace“, eksperimentuoti su pokerio žaidimais 2000 -ųjų uodegos gale. „Snapchat“ netgi rodė pokerį, tačiau nuo 2023 m. Vasario mėn. Visi žaidimai buvo išjungti šioje amerikiečių momentinių pranešimų paslaugoje.

Taigi „Facebook“ vaidmuo socialinės žiniasklaidos pokeryje negalima paneigti, nes tai padėjo nustatyti šios žaidimų arenos pagrindą.

Socialinės žiniasklaidos pokerio patrauklumas

Be abejo, pagrindinis veiksnys, kurį dauguma žmonių pasirenka žaisti pokerį socialinėje žiniasklaidoje, yra prieinamumas. Daugelis šių asmenų nėra super technologijos ir baimės prieigos prie svetainių, kurių jie niekada nesilankė. Taigi, „Facebook“ ir kitos platformos, tokios kaip tai, suteikia jiems saugią, integruotą aplinką, kurioje jie gali dalyvauti tam tikrose kortelėse. Jie tai daro be sudėtingų sąrankų ar reikalavimų atsisiųsti/įdiegti papildomos programinės įrangos. Jie gali akimirksniu pasinerti į tokio tipo pramogas tik keliais paspaudimais.

Kitas didžiulis teigiamas teigiamas dalykas yra tai, kad dauguma jų draugų ir šeimos narių greičiausiai aktyviai veikia toje pačioje socialinėje platformoje, ir jie gali lengvai pakviesti juos prisijungti prie jų konkuruoti ir bendrauti. Tie dalykai yra įmanomi naudojant realaus laiko pokalbių funkcijas, lyderių lenteles, ženklelius/būsenas ir dar daugiau-visa tai padeda sukurti „Camaraderie“. Socialinį ryšį ir pasiekimo jausmą taip pat skatina įvairios varžybos, kurias vykdo socialinių pokerio teikėjai, kurie gali apimti dovanų kortelių apdovanojimus. Dažniausiai nugalėtojai gauna žaidimo valiutas, kad vėliau galėtų keistis tokiais prizais.

Galiausiai, nemokamai žaidžiantis modelis daro pokerį prieinamą plačiajai auditorijai, kuri gali naudoti šiuos žaidimus kaip įėjimo tašką pasiimti ir pasiimti ir Sužinokite taisykles ir strategijas žaidimo.

Ateities socialinės žiniasklaidos pokerio potencialas

Virtualios realybės technologija nepasiekė pasaulinės gerbėjų bazės, kurią daugelis prognozavo 2016 m., Kai pirmosios „Oculus“ ausinės tapo komerciškai prieinamos. Nepaisant to, žaidėjai vis dažniau ateina VR žaidimaiir „Stars Group“ gana gerai pateko į šią žaidimų kategoriją su savo laimingu VR sukurtu „Vegas Infinite by PokerStars VR Game“. Taigi, atsižvelgiant į jos sėkmę, pagrįstai manoma, kad socialinės žiniasklaidos kompanijos sieks padidinti savo platformų sąveiką su VR patirtimi, pradedant nuo VR žaidimų.

Nenustebintų, jei šios įmonės taip pat sukūrė savo gimtąsias kriptovaliutų žetonus, kuriuos turėtojai gali keistis į kitą skaitmeninį turtą ir siūlyti kaip turnyro prizus, naudodamiesi jais, norėdami paskatinti žmones žaisti daugiau nei bendruomenės pripažinimą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -