„Sky“ lažybų sprendimas gali sukelti platesnį poveikį pramonei


Praėjusį mėnesį mes pranešėme apie Aukštojo teismo teisėja Rowena Collins Rice nutartis tai Dangaus lažybos ir žaidimai (SBG) neteisėtai apdorojo kliento asmeninius duomenis, kuriuos reikia pateikti tikslinė rinkodara medžiagos per ilgą laiką.

Remdamiesi tuo pačiu nutarimu, kampanijos dalyviai dabar kviečia JK lošimų komisija (UKGC) ir Informacijos komisaro biuras į ištirti Kaip azartinių lošimų operatoriai naudoja reklamos algoritmus ir seka vartotojų duomenis.

ICO anksčiau buvo papeikštas dangaus lažyboms po a skundas kampanijos grupė išvalyti azartinius lošimus.

Platesnis poveikis pramonei

Per savaitgalisAr globėjas pranešė, kad azartinių lošimų reformos šalininkai mano, kad teisingumo Collinso Rice’o sprendimas turi Platesnės pasekmės Pramonės reklamos ir duomenų rinkimo praktikai.

Nors operatoriai dabar turi laikytis griežtesnės reklamos apsaugos priemonės Reikalaudama vartotojo sutikimo, kampanijos dalyviai teigia, kad „pramonė ne kartą nesugebėjo nustatyti lošėjų, kuriems kyla didžiausia žalos rizika“.

Bus prochaskaAr įkūrėjas Koalicija, skirta lošimų skelbimams baigtiyra pagrindiniai raginimai griežtesnėms reklamos ir duomenų stebėjimo priežiūrai.

Nepriklausomas trečiojo/viešojo sektoriaus patarėjas ir kampanijos dalyvis taip pat pakomentavo, kad „Sky BET“ sprendimas „iki šiol turėjo mažai spaudos dėmesio“, išskyrus Olivia Solon „Puikus straipsnis„ Bloomberg ““ šia tema.

„ProChaska“ apibūdino bylą kaip potencialiai „seisminį lošimų pramonei“, su sąlyga, kad ji „sustabdo operatorius naudoti klientų duomenis prieš juos“.

„Tai neišvengiamai sukels klausimų ir reguliatoriaus klausimus. Kodėl lošimų komisija taip ilgai leido tokią neetišką rinkodaros praktiką “, – pridūrė jis.

Klientai pasirinks gauti rinkodaros medžiagą

Naujose UKGC taisyklėse reikės internetinių lošimų operatorių, kad klientai galėtų tai leisti Pasirinkite gauti konkrečią produktų rinkodarą ir Pasirinkite pageidaujamus komunikacijos kanalus nuo 2025 m. Gegužės 1 d..

Operatoriai privalo užtikrinti vartotojus negaukite neprašytos rinkodaros medžiagos.

Prieš šiuos pakeitimus, lažybų ir žaidimų tarybą įgyvendino Septintasis socialiai atsakingos reklamos pramonės kodasreikalaujant azartinių lošimų skelbimų skaitmeninėse platformose, kad būtų nukreipti vartotojai 25 metų ir vyresnis.

Tačiau kodas aiškiai nenagrinėja būtinybės pasiūlyti sutikimą gauti rinkodaros medžiagą.

„Sky BET“ patronuojanti įmonė, Plekulys, apsvarstys patrauklus Nutarimas, išlaikydamas savo politiką nesidalyti klientų duomenimis su trečiosiomis šalimis.

Argumentai teisinėje srityje pabrėžė bylos sudėtingumą, o teisėjas Collinsas Rice’as pažymėjo, kad sprendimas buvo griežtai susijęs su aplinkybės ir Istorinis kontekstas bylos.

Teisingumo Collinso ryžiai įvertino „Sky BET“ trūkumus analizuodamas sutikimą per tris pagrindinius aspektus: ar asmuo nuoširdžiai suprantama ir sutikoar procesas leido Tikras pasirinkimasir ar įmonė galėtų įrodyti Tinkamai buvo gautas sutikimas.

Dabar UKGC nori, kad operatoriai peržiūrėtų nutarimą ir įsitikintų, kad jie visiškai atitinka duomenų apsaugos taisykles, kad būtų išvengta su lošimais susijusios žalos.

Tuo tarpu Darbas reiškė savo ketinimą Patikrinkite azartinių lošimų reklamą toliau kaip Lošimų apžvalga progresuoja.

Byla prieš „Sky BET“ pažengė į a taisomoji klausa. Toliau teismas nuspręs Finansinė kompensacija nuostoliai ir kančia Sukėlė neteisėta rinkodaros praktika.

Pagal Sveikatos gerinimo ir skirtumų biurasbeveik 1,6 milijono suaugusiųjų Anglijoje, kuris lošia gali reikalauti gydymo ar palaikymo Dėl su lošimais susijusios žalos.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -